Årets unga företagare?

Hej bloggen,

Det var ett tag sedan jag skrev i dig och det har hänt en del kul på sista tiden. Som till exempel idag när jag var på Luleå Näringslivs frukost och tillsammans med två andra Luleå-företagare (å:t kotyr och Röstcentrum) blev nominerad till Årets unga företagare!



Jag har så klart vetat om det i några veckor, sedan jag fick veta att någon nominerat mig, men inte fått skvallra om det. Gaah så svårt det varit! För typ tre veckor sedan fick jag veta att jag/Bystigt.se gått vidare till slutnominering och i morse blev det alltså offentligt och jag är så himla glad och stolt som en kan bli! Klart jag hoppas på att kamma hem titeln den 8:e maj också, men att ha blivit nominerad och uppmärksammad för det jobb jag gör känns så obeskrivligt bra och roligt att det är en grym vinst i sig!

3 thoughts on “Årets unga företagare?

  1. Så fantastiskt att du är nominerad! Din företagsdröm är liksom uppfylld och nu också uppmärksammad 😀

    Och så är det väldigt roligt att du skriver här i bloggen också 😉

Kommentera

