Stockholm Fashion Week 2015!

I lördags var jag och fina Anna på Stockholm Modecenter och besökte SFW. Jag fick träffa två av Bystigt.se‘s största leverantörer och kika på alla otroligt snygga nyheter inför hösten, men även sådant som kommer redan till vår och sommar! De leverantörerna har 8 av mina märken och dessutom träffade jag en ny potentiell leverantör samt kikade på fler märken ur mina befintliga kontakters sortiment som jag kommer att utöka med. Det finns så otroligt mycket snyggt och så klart är det jättesvårt att välja ut vilka säsongs-färger som jag ska köpa in, men jag kan avslöja att det kommer att komma några spännande nyheter under vår och sommar plus i alla fall ett par spännande färger till hösten!IMG_1429Det fanns ju dessutom hur mycket kläder, skor, smycken osv att se och vi hann kika lite på en bråkdel av allt, samt gå på en liten föreläsning om e-handel.IMG_1436Och så fick vi en ruskigt välfylld goodie-bag, thank u!IMG_1435 IMG_1439

Kommentera

