Shoe love love love!

Vad tänker ni på när jag säger Jeffrey Campbell? Visst är det på något liknande dessa?
010_d4bff9e9-7bce-4b44-93d2-ca9569f57b57tagg

Igår när vi kilade på stan och skulle kolla lite eftersläpande rea så snubblade jag över dessa skönheter från just Jeffrey Campbell. Dom har skitmånga skor som är så wierd, men jisses vad jag föll för dessa snyggingar! Jag har spanat ett tag efter ett par stiliga men ändå lite extra snygga och coola vardagsskor utan hög klack då mina fötter inte riktigt pallar det just nu och dom här är mer än perfekt. Inte var dom på det minsta rea dock, men alldeles snart blir dom mina. Se så fina!
bbc518e28f54d31646027fc2d73c4bff_h900w590_crop

Kommentera

