Det där med julklappar…

Som bekant så älskar jag ju presenter och klappar, allra helst att få slå in och ge bort, men i år har varit ett fattigt år på den fronten. Jag och min man bestämde oss för att nya bilen fick räcka, så de enda julklappar vi köpte i år var två små paket åt våra föräldrar. Desto snällare hade jag visst varit som fick flera fina paket, bland annat denna superstiliga Kingsland-mössa från min fina hästägare och hans sambo. Undrar hur de kunde veta att jag förra veckan inte hittade igen min gamla ”fin-mössa”? Denna ska jag vara mycket mer rädd om, tack så hemskt mycket! ❤

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/9ad/2867424/files/2014/12/img_1271.jpg

Kommentera

