Äntligen dressyrsadel!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/9ad/2867424/files/2014/12/img_1251.jpg

Igår var Maria från AB Nian Hästsport ute hos oss i stallet och gjorde en sadelcheck. Och vet ni, nu har jag fått mig en dressyrsadel till pållen, då min älskade Amerigo passade bra. Såå lycklig! Och så ska jag rida hela helgen och verkligen känna efter, jullov here we come! Eller ja, jag måste väl jobba en del fast det är jul, men ändå. Idag snöar det och jag ska rida massor, I love it!

Kommentera

