Photo shoot nr 2!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/9ad/2867424/files/2014/12/img_1232.jpg

Igår hade vi vår andra fotodag med Bystigt och det var så otroligt roligt och givande, men lite kaosigt som det väl ska vara. Vi började morgonen med ett akut fotografbyte pga sjukdom och det blev lite nervöst att helt plötsligt ha en manlig fotograf. Men han var superproffsig och jätteduktig så det gick hur bra som helst. Kolla in Sundbom Photo!
Nu längtar jag bara massor efter att få se bilderna och så klart efter att få visa dom för alla er.

Dessutom har vi inlett ett samarbete med Salong Icon och superduktiga Catrin som stylat våra hår. Vi klickade direkt första gången vi pratade och hon gjorde oss allihopa så otroligt snygga i håret igår! Alla ”mina” modeller var såå nöjda och jag ville helst inte borst ur mitt hår igår kväll.

Jag är så lycklig, stolt och tacksam över alla fina samarbeten och över mina underbara finingar som modellar för Bystigt. Ni är så jäkla grymma, I love you!!!

One thought on “Photo shoot nr 2!

Kommentera

