Jag måste sno denna.

IMG_1141.JPG

För den passar bara så himla bra just nu i livet. Fast det är så himla många roliga saker på gång så känner jag mig så trött emellanåt när kroppen krånglar. Men nu har jag tagit några ordentliga sovmorgnar i helgen.
Och så har jag bokat in Stockholm Fashion Week i februari, vilket ska bli så spännande och roligt att få träffa några av mina leverantörer. Snart är det dessutom bara en vecka kvar till fotografering nr 2 för Bystigt och jag längtar! Tre nya fina modeller ska vara med, två nya bh-märken ska fotas plus massor med nytt från mina ”gamla” och så inleder vi ett samarbete med fina Catrin som driver Salong Icon.

Kommentera

