Go-kart.

Mina vänner trackade mig lite för att jag kallade vårt bilbyte för en ”downsizing” och Audin är förvisso nästan 10 år nyare än Mercan, men efter att ha haft automatlåda i typ fyra år så är jag inte riktigt vän med denna ännu:
IMG_1143.JPG
Och så kommer jag att sakna alla lyx-finesser som Mercan har och den är ju stor som ett ånglok, men missta det inte för att jag inte är supernöjd med vår nya bil. Det är bara lite olika typer av bilar, Audin passar våra behov så mycket bättre nu och så känns den ju som en go-kart att köra i jämförelse. Och det är lika med roligt!

Kommentera

