Luften gick ur mig.

Efter att ha jobbat sjukt intensivt i alldeles för många veckor och lanserat webshoppen tre veckor tidigare än planerat så tog min ork helt enkelt slut. Jag har inte läst bloggar, inte bloggat, knappt orkat hänga med på Fejjan, Instagram gapar tomt och jag har till och med lagt bort telefonen emellanåt. Knappt svarat eller orkat prata ens när mina vänner ringer (och jag pratar ju jämt i telefon!) och så började jag glömma saker… Inte så bra och ett tecken på att jag varit otroligt stressad. Lite för många bollar i luften samtidigt, men det gällde att smida lite medan järnet var varmt. Och jag är så glad över att Bystigt.se har öppnat och också helt otroligt överväldigad över det fantastiskt fina mottagande vi fått! Om tre veckor kör vi nästa fotografering, med utökning av sortimentet och det ska bli så roligt!

Sandra Viklund Fotograf i Umeå | sandraviklund.comUnder helgen som varit har jag mest legat i soffan och rätt upp och ned vilat, men även varit i stallet och ridit ett finfint pass på D. Stallet är verkligen en plats för rekreation och jag bara älskar det! I slutet av denna vecka åker jag dessutom ner till Stockholm och Sweden International Horse Show med mina fina vänner och vi ska ha en riktig myshelg i storstaden. Det blir skönt att komma bort en liten sväng även om jag egentligen borde skicka mig själv på ett spa och typ stressrehab en vecka. Eller två.

2 thoughts on “Luften gick ur mig.

Kommentera

