Modeller till Bystigt.se

Sedan mitt retuscheringsinlägg spreds på nätet så har jag fått en hel del mail från människor som vill vara med och modella för Bystigt.se och det är verkligen fantastiskt roligt! Alla fina mail från de som är stolta över sig själva och vill vara med för att visa upp hur vanliga människor ser ur, de värmer verkligen. Det är bara det att de flesta av dom mer eller mindre ser ut som ja, mig. Eller lite mindre eller lite större med stor byst och det är bra, men fortfarande i typ 30-årsåldern, samma ursprung som jag och det blir ju inte jättestor variation. Företaget och hemsidan må heta Bystigt och många förknippar kanske det med stora bröst, men för mig Bystigt inte en storlek. Det är snarare typ 100 storlekar!
Jag vill att alla som har ett behov eller önskar bära bh ska kunna känna igen sig i mina modellbilder, oavsett kön, ålder, ursprung, form, storlek eller bröststorlek. AAA-kupa som O-kupa, doesn’t matter. Jag söker efter mångfald och olikheter helt enkelt. Så är det så att du inte ser ut riktigt som på den här bilden, för oss har jag ju redan gott om – email me please! (skicka ett mail till info@bystigt.se) Och jo, vi håller till i Luleå, så du behöver kunna ta dig hit på egen hand.

Dela gärna detta!

Sandra Viklund Fotograf i Umeå | sandraviklund.com

Kommentera

