Sån där lyx.

Till Bystigt-fotograferingen gick jag till superduktiga Mia på Icon och gjorde snygga naglar då mina egna för det mesta ser ut som, ja, skit. Dom fick då bli naturella så att jag kunde måla dom beige och så blev dom långa. Lite för långa när de växte ut, så nu när jag gjorde om dom så fick dom bli kortkorta istället. Och den här gången blev det med glitter!IMG_1070-0.JPGJag får väl se hur många gånger jag ska göra om dom, det kostar ju ändå en liten slant varje månad, men just nu känner jag att jag vill kunna lyxa åtminstone lite när jag ändå inte har häst. För vad en häst kostar varje månad skulle jag väl kunna göra typ tio set naglar… Och att alltid ha skitsnygga naglar får i alla fall mig att känna mig lite extra piffad utan att jag behöver anstränga mig alls. Win-win!

 

 

Kommentera

