North Country.

I lördags spelade min kära pappa och hans band North Country på stora scenen i Kulturens Hus och självklart var vi där och lyssnade. Och fällde en och annan rörd tår! Jajamensan, min pappa har ju faktiskt varit rockstjärna lite på deltid så där sedan jag var liten. Och på dagis skröt jag med att ”min pappa spelar elgitarr och dricker öl på Stadspubben (det var ett hippt inneställe för typ 100 år sedan…)”, så jag har nog alltid var lite extra stolt över det. Sen är han ju bara så jäkla bra också!

IMG_1062.JPG

IMG_1063.JPG

One thought on “North Country.

Kommentera

