Min doft.

Jag vet att det inte är superbra att använda parfym, finns som med allt annat en massa skitämnen i parfym, men jag kan bara inte låta bli att fortsätta att köpa min älskade signaturdoft som jag haft sedan 2006 – Viktor & Rolf’s Flowebomb!
Jag bara älskar den och inte blev det ju mindre fantastiskt när jag idag köpte en ny på Lyxx och fick med en bodylotion och en duschcreme på köpet. Plus att det var en av deras Rosa Bandet-produkter, mycket nöjd tjej här!

20141015-141056.jpg

Kommentera

