Euforisk!

Efter sommarens och höstens fotoshoots så har jag ju banne mig fått lära mig att jag visst är fin på bild när jag ler med tänderna. Gaah, att en ska gå runt och behöva ha dumma komplex helt i onödan! Så nu jäklar blir här en del smile, med tänder:20141008-143815.jpgFast jag ska väl erkänna att jag känner mig så där utomordentligt snygg idag, för jag vaknade upp med lockigt hår! Trudes sponsrade oss med hårstyling till fotograferingen igår och mitt hår ser ju helt fantastiskt ut även idag. Så jag torkade bara bort lite av sminket som hamnat under ögonen (jag är för slarvig/trött/slö för att orka tvätta bort sminket på kvällen), drog borsten genom håret och gick hemifrån. Så här vill jag vakna upp varje morgon!

Hur gick fotograferingen då? Mer om det snart!

2 thoughts on “Euforisk!

  1. Då ska jag ytterligare peppa:

    Tänder dom kanske lite sneda eller lite hullerombuller är typ det finaste jag vet. Fred (min sambo) har ett otroligt fint leende och världens vackraste snea tänder. Jag älskar ”personliga” tänder, om du förstår hur jag menar? Alla har vi väl vår ”nisch” och min är nog tänder och ögon.

Kommentera

