Leverans!

Förra veckan kom ett litet och ett stort paket och helt plötsligt började företagsstarten kännas väldigt mycket mer verklig. Det känns dels väldigt roligt, men faktiskt också lite skrämmande. Alldeles snart ska jag stå där på egna ben utan arbetsgivare som säger åt mig vad jag ska göra, ingen chef som bestämmer vad som ska köpas in, utan nu är det snart jag som är den personen. Och som jag längtat! Men som säkert många många andra som startar eget tänker nån gång under förberedelserna – vad fan har jag gett mig in på?! Nu är jag ju övertygad om att det kommer att bli superbra och superroligt med eget företag samtidigt som jag är beredd på att jobba hårt för att uppnå mina mål. Nervös? Hell yeah! ♥

I förrgår kom nästa stora paket och idag kom det fjärde och sista paketet som jag behöver inför vår kommande produktfotografering. Jag letar febrilt efter en bra lokal att fota i (tips emottages tacksamt!) för alldeles snart är det dags för mig och mina fina modeller att ställa oss framför kameran. Bland annat kommer vi att ha på oss Freya’s nya fina variant av Deco, nämligen Deco Vibe! Den är så fin att jag vill prova den nu med detsamma:20140926-134211.jpg

Kommentera

