Bystigt.se

Senare i höst kommer jag att lansera min webbutik och ni har redan fått lite sneakpeaks på förberedelserna som pågår för fullt. Som ni säkert förstår på namnet så handlar det om underkläder och jag kommer att inrikta mig på att försöka hjälpa alla som likt mig själv har svårt att hitta sköna och välsittande bhar, men som hamnar utanför ”standardstorlekarna”. Självklart kommer det även att finnas något för alla oavsett storlek! Och så några riktigt bra sportbhar på det och så småningom badkläder.

Innan webbutiken lanseras så kan ni följa Bystigt via Facebook och Instagram där vi heter Bystigt.se:

10704038_682259495190901_3257107750308948101_n

Det här är ett av mitt livs mest spännande projekt och det känns så nervöst, pirrigt och fantastiskt roligt att få göra denna resa. Och jag hoppas att ni vill hänga med mig!

One thought on “Bystigt.se

  1. Det är liksom.. så jäkla rätt att just DU gör detta! Du som ibland tvingats leta jorden runt efter den rätta bhn 😉 Jag har typ fjäderlätta bröst, haha, men sportbhar älskar jag!

    GRATTIS, bästa du! Så jäkla tufft gjort!

Kommentera

