Förberedelserna fortgår.

Eftersom att jag snart ska ställa mig framför kameran och fotas till mitt företag (nervöst!) så gick jag och gjorde naglar igår. Jag hade helt glömt hur besvärligt det är att nu ta på sig ridbyxor, byta stigläder, knäppa bhn, öppna en dricka och så vidare, men det är ju ack så snyggt i alla fall! Det fick bli naturella naglar som jag ska måla beige till bilderna. Vad blir det för bilder då? Det får ni se nästa vecka! Just nu ”biter jag på naglarna” av nervositet och spänning över att få hem mina produkter.20140917-103300.jpg

One thought on “Förberedelserna fortgår.

  1. Snyyyyyggt! Skall bli spännande att se! 😀

    Ps – det enda jag saknar från min nagelförstärkning är att smutsen från stallet inte syntes, hahaha, och förresten.. det kom inte in lika mycket smuts under dem heller! 😉

Kommentera

