RBRK söker instruktör.

Jag vill bara uppmärksamma alla hästmänniskor jag känner som går och drömmer om att hålla ridlektioner om att Rånebygdens Ridklubb söker instruktör två dagar i veckan. Det är nästan så att jag blir lite sugen själv, jag tycker att det är skitkul att hålla lektioner, men jag har lite för många andra saker på gång. Men för dig som är sugen – ta chansen!
Klicka på bilden så kommer ni till deras hemsida:

”Ridskolan i Råneå behöver fler instruktörer. Vi söker en duktig tjej eller kille som kan ha 2-3 ridgrupper/kväll. Nybörjare-till tonåringar. Vi bedriver vår verksamhet i varmridhus/belyst paddock.

Efterfrågan gäller en vardag och en helgdag, behöver dock inte vara samma person som har bägge dagar.

Är du ansvarsfull, har god hästkunskap och gärna någon form av erfarenhet att hålla ridlektioner skicka pm till mig.

Lön enl kollektivavtal. Trevligt instruktörsgäng finns som hjälper och stöttar varandra.
Är ni sugen på att jobba med hästar, hör av er!
/Rånebygdens ridklubb”

 

Kommentera

