Åh, så snygga!

Stövlarna fick bo i sovrummet i natt, undangömda från nyfikna katter. Undrar när jag ska våga rida i dom? Jag lär behöva knata runt hemma i några veckor först. Och hur fasiken jag då ska ta mig upp i sadeln, det återstår att se. Lyftkran, är det ett alternativ? Jag rider dessutom bara i hopp- och allroundsadlar nu och att böja på benen i dessa stövlar är en ren omöjlighet.

Nåja, det blir bra så småningom, jag är bara så sjukt nöjd över att äntligen ha ett par riktigt fina stövlar som passar mina breda vader!20140911-085057.jpg

Kommentera

