Bråda tider.

Att starta företag är inte gjort i en handvändning och även om jag tyckte att jag kollat upp mycket så är det så många beslut att ta, varor att beställa, tider att passa ihop och en lansering att tänka på. Puh! Tur jag redan funderat och påbörjat planeringen för länge sedan. Alldeles snart ska jag berätta vad jag pysslar med!

Men mitt i allt planerande och strukturerande så behöver man ju lite avkoppling också. Så igår red jag ett lugnt lagom-pass på min fina medryttarhäst, lite jogging på stora åttvolter i hela ridhuset, skrittjobb med serpentiner och sidvärts. Och så klart rullade vi på i den underbara galoppen som nu när jag hittat knapparna är så fin och reglerbar. Efter lite hjälp från backen av Anna förra veckan så börjar allt gå så mycket bättre och det är så himla roligt!
Saknar den här lille skrutten idag dock…

20140909-102237.jpg

2 thoughts on “Bråda tider.

  1. Åååh! Jag är så nyfiken på vad det är du ska göra! Är inte förvånad över att du drar igång något eget, du är en cool kvinna! Heja dig och lycka till!

Kommentera

