Mera outfits!

Svart på svart var ju inte helt lätt att fota i hallen med halvtaskigt ljus, men den här toppen köpte jag också i lördags och den är bara så snygg under kavaj! Jag gillar verkligen den höga kragen, lite victorian style:

20140905-081142.jpg
Den köpte jag på MQ, likaså med jeansen och toppen från förra ilägget. Och kavajen snålade jag in lite på och köpte på HM. Den funkar bra även om den inte har en helt fantastisk passform, men för 299:- är jag himla nöjd. Och så behöver jag inte grina ihjäl mig om jag slarvar bort den som jag olyckligt lyckats göra med min fina snordyra kavaj från Theory.
Och så i lite bättre ljus på kontoret:20140905-081734.jpg

Nu saknas bara ett par nya tjusiga skor så att jag kan pensionera mina sunkiga ”vita” Adidas som inte alls passar till. Jag skulle vilja ha ett par stiliga läderskor utan klack eller med liten kilklack. Så klart hittade jag dessa i lördag och dom hade varit så jäkla snygga till, men jag tror faktiskt inte att jag kommer att orka gå i klackar varje dag även om dom inte är skyhöga. Eller jag vet att jag inte kommer att göra det, särskilt inte när mina fötter protesterar av att gå 700 m till jobbet i gympisar. Fast jag skulle ju kunna köpa dom ändå och bara ha dom ibland! Men då behöver jag köpa två par skor. Eller tre. Eller fler, haha!

Shoe

One thought on “Mera outfits!

Kommentera

