Galet overkligt men så jäkla spännande och fantastiskt!!!

Den här bilden kanske inte ser särskilt spännande ut för er, men det som inte syns på bilden är mitt företagsnamn och organisationsnummer. I förrgår ”sprättade” jag nämligen dryga 50.000 pix och Bolagsverket var ruskigt snabba i sin handläggning, för i eftermiddags fick jag nämligen mail om att mitt företag är registrerat och godkänt. Det känns så fantastiskt spännande och overkligt på samma gång. Det är nu det händer – jag startar företag!
Och snart blir det till att börja sprätta pengarna på riktigt, haha!20140905-154813.jpg

7 thoughts on “Galet overkligt men så jäkla spännande och fantastiskt!!!

Kommentera

