Ny hårolja.

Jag minns för nåt år sen när jag fick höra att folk satte olja i håret och jag tyckte att det lät helt knäppt. Nu har jag själv kört med det ett tag och tycker så klart att det är toppen. Tidigare hade jag Orofluidos olja som doftar helt underbart, men kanske inte är någon superbra produkt och i helgen köpte jag Wellas SP. Nu har jag testar den i några dagar och den passar mitt hår så mycket bättre då den inte alls tynger ner eller känns flottig. Dessutom doftar den gott, har en väldigt praktisk pumpflaska och kostar 260:-. I like it!

20140903-164833.jpg

Kommentera

