Shopping!

Jag är för det mesta så himla ointresserad av att köpa nya kläder även om jag älskar att köpa skor, väskor, jackor osv, men inte kläder. Sitter väl i huvudet att jag aldrig blir nöjd eller passar in i mallen. Men i lördags fick jag sådan lust att strosa i affärer så efter kattutställningen gick jag och Moa loss på stan och jag kom hem med ett par nya jeans, två toppar och en kavaj. Allihopa var en mycket välbehövlig påfyllning av min garderob. Som sagt, jag shoppar alldeles för sällan för att hålla den uppdaterad, men i lördags var det riktigt roligt och jag känner mig så nöjd!

20140901-085415.jpg

One thought on “Shopping!

  1. Ping: Mera outfits! | Lipan

Kommentera

