Kattutställning.

Jag och Moa åkte till Arcushallen och kollade på kattutställning idag och jag tror att vi kunnat ta med oss hur många söta kissar som helst hem!
Jag fick se massor av fina Sibbar och Moa förälskade sig i dessa fantastiska små krullbäbisar, Devon Rex:

20140830-164815.jpg
Det var min första kattutställning någonsin och det är inte så likt hundutställning (som jag varit en hel del på) där det ju faktiskt händer rätt mycket och finns mycket att se på. Denna tillställning var mycket stillsammare och det tog ett tag att fatta hur det hängde ihop. Men är man nyfiken på att få se väldigt många olika kattraser så ska man absolut besöka en utställning! Dessutom kostade det bara en tjuga.

Kommentera

