Det här med att samla på katter.

Alltså, ja det är något som jag inte har några som helst problem med eftersom att de är världens mest underbara djur. Förutom att vi bor litet och att min man sa så här när vi kom hem från stallet efter helvetesnatten; ”du får vad som helst, men inte en till katt”. Mäh, hur tänkte han då? Att jag tjatade till mig Zelda som flyttade in i vår familj strax innan Mims fick somna in kanske kan ha nåt med saken att göra.
Men jag vill ju ha två till! En svart och en orange/röd. Och jag är väldigt nyfiken på rasen Sibirisk katt. För nån gång vill jag föda upp katter och den rasen är både vacker och låter på beskrivningar som att den skulle passa perfekt i vår familj. Sen nån gång när vi bor i hus kanske…

Fladdermus-och-katt1-e1350586917982 600x375(ByMinScale_TopLeft_Transparent_True) svarta8 kattungar

Kommentera

