Bilder!

Ni minns kanske att jag och mina fina vänner snoffsade till oss och blev fotade av duktiga Sandra Viklund för ett tag sedan? Efter att hon haft fullt upp med att fota bröllop hela sommaren så har hon nu lagt upp några bilder på oss på sin facebooksida Sandra Viklund Photografer <–kolla in för fler bilder på oss allihopa, dom är bara såå fina!
Det var verkligen jätteroligt att ta dessa bilder och jag kan varmt rekommendera det! Vi hade med oss några olika hyfsat matchande outfits och Sandra var superduktig på att dirigera oss i rätt position, fram med hakan, luta dit, titta hit, le, skratta osv. Och så drack vi lite vin och åt tårta också då Emma fyllde år, kan det bli bättre?
Hela gänget:

603719_486825784795416_4068524106650626483_n

När jag tar bilder på mig själv (selfies med mobilen typ) så ler jag i princip aldrig med tänderna på grund av något töntigt komplex om att jag har så sneda tänder, så det är lite ovant att se mig själv så här. För alla som träffar mig i verkligheten så ser jag ju ut så här jämt (förutom smink och lockigt hår då), men för mig har det tagit några tittar att vänja mig och nu är jag bara så otroligt nöjd och glad!10562920_487256721418989_6118575717403458039_n

2 thoughts on “Bilder!

Kommentera

