Svårt att andas.

De senaste dagarna har varit som en enda lång dimma. David har lagat mat, tvingat mig att stiga upp och jag har faktiskt varit utanför dörren. I alla fall de senaste två dagarna. Det är grymt att förlora en vän på det här viset och jag har knappt orkat andas mellan tårarna. Än mindre orkar jag svara i telefon, men det värmer i hjärtat att jag har så många fina människor omkring mig. Jag uppskattar alla fina meddelanden och virtuella kramar från er. All kärlek åt er!

DSC_2827-2

DSC_2885-2

DSC_3011

One thought on “Svårt att andas.

Kommentera

