Badbrud.

Det blev en sväng till Klubbviken idag med och vet ni vad jag gjort? JAG HAR BAAADAT!!! Det är nog första gången på mer än 10 år som jag doppar mer än tårna i Sveriges vatten. Tyvärr har jag inget bildbevis, då David gav upp efter att jag gruvar mig i si så där en halvtimme. Så ni får ta mig på orden.
Yeah!!

20140720-214233.jpg

Imorgon ska vi åka en bit längre ut i skärgården och besöka Sandgrönnorna tillsammans med Sus och family. Om någon vill hänka så finns det några platser i båten.
Idag körde vi bakvägen runt hela Sandön när vi åkte hem och det är bara så fantastiskt vackert när man kommer en liten bit till ut. Ut mot havet!

2 thoughts on “Badbrud.

  1. Jag badade också för första gången i år! Ja, för första gången på MÅNGA år! Är en riktig badkruka.. på fem veckor i Indien kanske jag badade två gånger 😉 Tobias blir galen på mig, han älskar att bada! Men.. vi är coola du och jag – nu har vi ju badat 🙂

Kommentera

