Eftersvettningar.

Jag tänker inte posta en bild på mig själv alldeles drypande av svett, så ni får en på söta Zelda istället:20140627-094834.jpgNu är de två första veckornas träning avklarad och det känns bara peppigare och roligare för varje gång. Vi har hittat ett bra upplägg med bra övningar för fyra pass i veckan och vi kommer att bli grymt starka!
Före, under och efter varje pass så säger jag och Moa till varandra hur glada vi är för att vi börjat träna tillsammans, typ hundra gånger eller så, haha! Men för mig är det verkligen en sån obeskrivlig lycka och kick att äntligen ha fått börja träna igen och det är något som jag längtat efter nästan varje dag i flera månaders tid nu. I love it! ♥

 

Kommentera

