För gammal?

Tänk att jag för något år sedan tänkte att jag nästan var för gammal för att färga håret rött igen. Hur f-n tänkte jag då? Nu finns det inte en chans att jag skulle bry mig om vad någon annan eventuellt skulle tycka om mitt hår eller något annat för den delen heller.
Fast jo, ledsen kan ju så klart även jag bli av negativa kommentarer, men jag skulle inte låta det hindra mig från att göra det jag vill. Inte i det långa loppet i alla fall.

Idag tänker jag vara nykär i mitt nya hår, för det är jag så himla nöjd med! ♥20140616-082207.jpg

7 thoughts on “För gammal?

Kommentera

