Moa fyllde 25 för ett tag sen!

Och det betyder ju att vi måste ut på lite äventyr! Så idag har vi kidnappat henne och nu ska vi ut och åka lite fors:

20140612-171204.jpg

One thought on “Moa fyllde 25 för ett tag sen!

  1. Sv: Haha jag kan förstå det, jag hade också varit det och jag vill ju så himla gärna berätta men jag vågar inte riktigt bara för att jag vet ju inte hundra vilka som läser och sådär och en del behöver inte veta allt.. Det har blivit så himla komplicerat allting! Uscha.. Men jag kommer inte vara så hemlighetsfull föralltid, det är just nu som det är lite mycket bara 🙂

Kommentera

