Hundtankar.

Av en händelse hittade jag ett gäng bilder som är 8-9 år gamla, bland annat på Vila, min lilla vackra schäfervalp som jag hade på foder ett drygt år. Hon var så jäkla söt att jag fortfarande smälter av dessa bilder! Mitt lilla ♥

9 11 14

Igår pratades det hund och jag vet faktiskt inte vilken ras jag skulle vilja ha om vi skulle köpa hund. Inte för att vi nu alls ska köpa någon hund än på långa vägar, det finns det ingen tid till, men visst drömmer jag ibland om den där roliga, lydiga vovsingen att träna lydnad och spår med. Men nej, just nu är det bara häst som bubblar i min skalle.

 

 

2 thoughts on “Hundtankar.

  1. Men det måste varit sjuuukt jobbigt att lämna tillbaka hunden efter ett år? Jag vill också ha häst, fast just nu har jag två hundar som tar all tid bredvid jobb och annat. Men en dag! 🙂

    • Ja det var det. Men mitt liv var ganska upp och ned då också, så på ett sätt var det ändå passande.
      Mm, att ha hund som kräver mycket och samtidigt häst som kräver lika mycket, minst, jobba heltid och vara gift – det skulle då inte jag få ihop tidsmässigt. :/

Kommentera

