Spontant båtbesök.

Efter jobb och stall igår så mötte jag upp dessa två finingar för ett glas vin på BBBåten.

20140606-190826.jpg
Det var ju bara det att när jag kom dit vid tiotiden så hade dom redan hunnit dricka några glas vin och sen ville ju inte jag vara sämre så då blev det några till. Oops! Och ja, ni vet hur det blir ibland, men vi hade en störtskön spontanpartykväll och idag har jag mått som jag förtjänat. Man vill ju som ändå utnyttja de få sommardagar vi har till max. Som idag till exempel, när jag efter morgonens stalljour drog ut Tenors vintertäcke och la mig i solen och slumrade. Så skönt!

20140606-190848.jpg

Kommentera

