Let’s go bananas!

Nu börjar håret bli lite så där dassigt ljusorange igen, som det alltid blir efter nån månad och nu känns det som att det är dags för en förändring á la fräsig hårfärgning. Jag älskar ju rött hår och trivs väldigt bra i det, men den här gången får det bli med en liten twist. Eftersom att jag alltid ligger lite efter när det gäller att hänga med i innesvängarna, så har jag ju just kommit på att ombré inte nödvändigtvis behöver se ut som en jävligt taskig utväxt, utan det kan ju faktiskt bli rätt coolt. Så vad tror ni om att behålla en liten del av det jag har nu:
20140605-130713.jpg
Och tillsätta lite av varje från dessa två?
20140605-130348.jpg

Det borde bli till något som liknar det här. Typ. Fast mitt hår är lite kortare.

red_ombre_hair_2red-ombrec35a29f56677d56b7d3fa23f283e7ade

Kommentera

