Fina vänner med fina hästar.

Ja, tänk hur fina vänner jag har som låter mig rida på deras fina hästar, det gör mig så glad, tusen tack! Igår red jag en sväng på Hannas fina hoppehäst (jag höll mig undan hindren dock) och det var så himla roligt. Det är så otroligt nyttigt att rida många olika hästar, men jag längtar allra mest efter att få börja rida på min egen pålle igen. Då ska jag bjuda igen alla ridturer! Och så längtar jag efter att hitta tillbaka till min sits- och ridstyrka, även om den faktiskt inte förfallit så mycket som jag trodde att den skulle ha gjort.

Söta Wille:

20140604-100322.jpg

Kommentera

