Sko-tvätt.

I morse slängde jag in förra sommarens sneakers samt mina urgamla springskor i tvättmaskinen och det ska bli lite spännande att se skicket på dom när jag kommer hem. Hittar ju inga nya sneakers som jag vill ha, så då var det lika bra att testa att tvätta de jag har och har jag tur behöver jag bara köpa ett par nya stallskor just nu i alla fall. Fasiken, hästen får nya skor var 7-8:e vecka för typ 1600:-, medan jag köper skor åt mig själv typ en gång per år. Det är väl ändå inte rättvist?

1014366_10152924476834848_1776589105438906239_n

Kommentera

