Fin dag och kväll.

I present av mina föräldrar fick jag igår två jättefina filtar:

20140523-144442.jpg

Sedan firade jag och min man vår bröllopsdag med att äta middag och dricka gott bubbel på Hemmagastronomi och passade på att utnyttja vårt presentkort där som vi fick i julklapp. Det blev mitt första besök på deras restaurang och jag gillade det!
Himla mysigt, gott och bra service. Och så testade jag på två rätter jag aldrig beställt förut – räkor med aioli (jag som aldrig i mitt liv tidigare skalat en räka!) och råbiff. Råbiffen tror jag att jag hoppar över i fortsättningen, det var inget för mig, men räkor är inte så tokigt tack vare att Moa introducerade mig för en supersmaskig räkcocktail för ett tag sen!

20140523-150017.jpg

Och så ville jag ju så klart hitta på något som hade med vår bröllopsdag att göra. Förra året firade vi bomull och då fick David en fin bomullsskjorta av mig och jag tänkte att jag skulle göra det till en tradition. I år firar vi pappersbröllop och en present gjord av papper kändes ju, eh ja lite så där jättetråkig. Men som tur var är ju inte maken den enda reklambyråkontakt jag har, så jag fick sistasekundenhjälp av bästa Sofie på Vinter (tusen tack!!!) att göra ett fint kort till min man och så rövar jag bort honom på ett mysigt litet äventyr i sommar istället!20140523-152118.jpgTack alla mina fina vänner och familj för era fina grattishälsningar igår, det värmer så mycket! ♥

 

Kommentera

