Köpa hästprylar.

Det känns som att det är år och dar sedan jag köpte något nytt och roligt till Tenor. Eller något hästigt till mig själv för den delen! Efter alla dyra veterinärräkningar, mediciner, transporthyror och lediga dagar från jobbet, plus en operation av häst ur egen ficka, så ekar hästkontot väldigt tomt. Då menar jag verkligen nollkronorkvarpåkontottomt och det är ju bara så sjukt tråkigt! Inte för att jag nu direkt behöver en massa nya prylar bara för att, men jag skulle verkligen behöva köpa det där anatomiska tränset till Tenor och ett par nya stallskor till mig själv. Men det är ju mycket roligare att kolla på sådana här fräsiga jackor! Från Glööckler för 899:-

4478_2

Kommentera

