Vad är det som händer då?

I förra veckan gjorde jag klart att Tenor inte är utdömd (och inte fan vill jag att han ska vara eller bli det heller!), men tydligen är vi värsta snackisen där ute i hästvärlden. Wooaaa!

Jag ska väl inte påstå att jag inte bryr mig, för det gör alltid ont när det snackas skit. Men det är helt upp till de som sprider rykten att göra det och helt valfritt för de som lyssnar att tro på vad de vill.
Vi har varit med Tenor på klinik och han kommer att genomgå en behandling som förhoppningsvis kommer att göra honom bra, men det finns inga garantier. Och jag lovar att jag kommer att berätta mer om det när jag själv vet mer.
Just nu är det bara en evig lång väntan…

Tack för alla fina ord som alla ni fina människor skickar, ni är guld värda! ♥

20140330-181301.jpg

3 thoughts on “Vad är det som händer då?

  1. Oj, här hade jag visst missat en del.. Så jäkla trist att läsa! Dels att Tenor kanske inte mår så bra men också att folk inte fattar när det är läge att hålla käften!! Det är ingen annan än du och dem du har nära, som vet vad som försiggår och även om ni vet att det egentligen räcker.. så tar det såklart massor med energi att inse att andra tror det också. Att de har koll. Att de har RÄTT att hålla koll. Så tragiskt att människor har så lite att göra och så mycket att ta tag med sig själv, att de måste prata om och bry sig i andra. Jag försöker ändå tänka som min farmor alltid sa när andra snackade skit: ”Det är hos dem problemet sitter” STOR kram!! ❤

Kommentera

