Behov. Och att hålla tyst.

Igår skrev jag ett argt inlägg. Ett jättearg, rasande, skrikande inlägg. Som jag inte postade. Jag gör så lite då och då när jag är så jävla arg och upprörd över hur andra människor beter sig. Ibland låter jag inläggen vila någon dag, skriver om lite och postar. Ibland skrotar jag dom helt och ibland får de bara bli liggande i väntan på bättre tider. Eller nåt.
Det är grymt skönt att kunna skriva dessa texter. Om än de bara blir för mina ögon så är jag glad att jag kan och vågar uttrycka mina känslor i ord.

Nåja, nu ska jag inte haka upp mig på andra människors skitsnack nåt mer och låta det ta min energi. Istället ska jag drömma om att äga ett sånt här ställe. Vem vet, kanske kommer det en dag?

SFD04C5A2FADCC54E8DBEAEE2BAD81654A1_920x

SFD81A23AB42FBA47C4B315C32EF4001D73_920xSFDE1192F2A9CEF4E40A45A634F939C9314_920x

Kommentera

