Tack för pussen!

Tenor och jag skulle gosa lite idag, men jag tror att vi missförstod varandra lite där ute i hagen när jag skulle ge honom en puss och han lyfte på huvudet. Ajaj!

20140326-201412.jpg

Det blev lite panikartat för mig då blodet rann längs halsen och smaken i munnen ska vi inte tala om. Jag har ingen framtid som vampyr haha, blä!
Nåja, det for en lite flisa från en tand, gjorde ont och imorgon kommer jag att vara miss Ducklips. Den dagen tänderna ryker kommer jag nog att grina lite mer.

Kommentera

