Feministisk föreläsning för alla.

För ett tag sedan så bloggade jag om att Gudrun Schyman kommer till Luleå den 9:e maj för att föreläsa om feminism, genus och antirasism. Gudrun är partiledare för Feministiskt Initiativ, men föreläsningen är öppen för alla oavsett vilket parti man anser sig tillhöra eller rösta på. Så jag bjöd in alla på min vän-lista som bor i eller i närheten av Luleå. Så kom och bli inspirerade och informerade, de allra flesta jag känner borde ha behållning av denna föreläsning! Oavsett vad du röstar på så hoppas jag att du är för jämställdhet.

Klicka på bilden för att komma till anmälan:slide3-940x585

Kommentera

