Spännande benskydd?

Ni kanske minns blingskydden jag bloggade om i höstas? Här kommer nästa variant från BR – i krokodilmönster! Jag vet inte om jag skulle vilja ha dom, men lite läckra är dom allt.
ba156388b4cf0453d22466bc68d5b6a7

Jag är för det mesta ganska konservativ i min smak när det kommer till hästgrejer och galet mönstrad utrustning är inte riktigt min grej, men benskydden ovan och tex dessa boots tycker jag ändå är lite läckra. Lagom diskreta, men ändå lite roligare än bara mattsvarta:

boots

 

Kommentera

