Fler stövelfunderingar.

Idag har jag varit på LRK och träffat Ulrica Strindinger för måttning inför beställning av dressyrstövlar. Jag har också klämt och känt och stövlarna är jättefina! Så det blir absolut en beställning och sen får jag vänta 14 långa veckor innan dom kommer…
Men nu är bara frågan hur dom ska se ut, hjälp! Jag var så inställd på att bara köpa ett par helt vanliga svarta dressyrstövlar, men det finns ju såå många snygga tillval man kan göra och nu börjar jag fundera på bling och snygga spännen. Det hade så klart varit jättesnyggt med ett par bruna stövlar också, men jag börjar med ett par lite mer klassisk svarta. Sen får vi se när nästa par kommer, haha!

20140315-161027.jpg

Kommentera

