DIY doftpinnar.

Det är ju rätt populärt med doftpinnar och jag skrev om en sort som jag ville ha här, men det känns dyrt med ca 230-270:- för en sån förbrukningsvara. Jag vet dock inte hur länge 100 ml räcker, men just nu känner jag mig lite för snål. Så istället köpte jag en eterisk olja för 33:- i min mataffär, blandade ca 40 droppar av denna med 1 dl vatten i en flaska och satte dit några grillpinnar. Och voilá, nu doftar det gott av citrus i vårt badrum! Till nästa gång ska jag testa lite andra dofter också:20140311-090555.jpg

Kommentera

