Bröllopsbilder New York.

Jag fick en kommentar med önskan om att jag skulle visa fler bröllopsbilder. Och tja, jag kan ju själv knappt få nog av dom, så här kommer ett gäng som jag gillar! Några är säkert visade tidigare, men jag ska försöka att inte dubbelposta. ♥

Dave and Li-1020

Dave and Li-1009

Dave and Li-1011

Dave and Li-1031

Dave and Li-1046

Dave and Li-1059

Puh, jag skulle kunna posta hur många som helst, men jag tror att jag ska göra en liten ny kategori här på bloggen där jag berättar om hur vi gifte oss, från mina frieritankar till pyssel och förberedelser till själva resan och så klart också ”efterfesten”. Vad tror ni?

 

Kommentera

