Gå en mil i mina skor…

Jag glömde stoppa klockan, så det tog inte fullt så här länge att gå hem från stallet igår i slaskvädret, men nästan två timmar i alla fall. Och med tanke på att det blev nästan 1,2 mils promenad så känns det ju rätt så bra! Jag har lite lagom ont i ben och fötter idag, det ska jag erkänna och min rygg är inte superglad, men nu har jag testat i alla fall. Och hade jag mer tid över i min vardag så skulle jag absolut kunna göra det fler gånger.

20140217-214147.jpg

Kommentera

