Kalender.

Jag och min man delar en kalender i våra iPhones för att enkelt ha lite koll på vilka aktiviteter som är på g, samt skapa påminnelser. Supersmidigt. Och visst gillar jag verkligen den digitala världen där jag kan nå allt när jag vill via nätet, det är ju väldigt enkelt, men samtidigt dras jag till saker som denna kalender från House Doctor (ja, jag gillar väldigt många av deras saker!). Den heter Eternity och kostar 259:- hos Bokompaniet. Jag tänker att den skulle passa finfint i badrummet faktiskt.

1

11

Kommentera

