Rea-fynd.

Att köpa kläder är inte något jag tycker är varken roligt eller intressant att lägga pengar på. Och när jag dessutom avskyr hetsiga readagar så blir jag nästintill lycklig när jag råkar strosa in på MQ på lunchen och slutar i provrummet med 15 plagg. Eller det slutade med att jag köpte en kofta, två fina toppar och en stickad tröja. För under 700:-! Jag som så sällan spontanshoppar och så blev det så här lyckat. Matchat med den fina scarfen som jag fick av Cam i julklapp:

20140129-100332.jpg

Kommentera

